:
Tarief |
---|
/maand |
Gsm Abonnement
minuten |
sms |
GB |
Datalimiet Stel eenvoudig met de optie (0,50 €/maand) een datalimiet, met deze wordt jouw internetverbinding automatisch geblokkerd als de volledige data is verbruikt. |
Leuk
- De onklopbare prijs
- De zeer goede dekking van het Proximus-netwerk
- Vrienden sponsoren = 10€ korting op je factuur
Minder leuk
- Optie "datalimiet" (limiet buiten abonnement) is betalend : 0,50€/maand
- Hoge kosten buiten het forfait (50€/GB)
Tips van onze redactie Vindt u elders een beter aanbod?
...
Goed om te weten
- Datalimiet
Stel eenvoudig een datalimiet in via MyYoin om onverwachte extra kosten te vermijden. Met een datalimiet wordt jouw internetverbinding automatisch geblokkerd als de volledige data van je abonnement is verbruikt. Uiteraard kun je altijd extra data bijkopen voor de rest van de maand. Let op; de datalimiet is alleen geldig in de EU.
Waarschuwing per SMS en e-mail
Het datalimiet gaat, nadat je het hebt ingesteld, in op dag 1 van de volgende maand. Bij verbruik van ongeveer 80% e 100% van de limiet, ontvang je een waarshuwing per SMS en e-mail. Zodra de limiet volledig is bereikt, heb je de mogelijkheid om een extra databundel te kopen voor het restant van de maand. Een databundel bijkopen kan via MyYoin.
Extra databundels
Heb je een datalimiet ingesteld in MyYoin en is je databundel voor het eind van de maand op ? Dan is het mogelijk om een extra databundel te kopen. De extra databundel is geldig tot het einde van de maand. Je kunt meerdere databundels per maand activeren. Als je databundel bijkoopt, wordt de internetsnelheid direct hervat. De kosten voor de bundel staan op de factuur van de volgende maand.Kosten
Er wordt 0,50€ per maand in rekening gebracht voor activatie van een nieuwe datalimiet. De datalimiet blijft ook van toepassing na verlenging van het abonnement.
- Bellimiet
Stel een bellimiet in om hoge kosten buiten je abonnement te vermijden. Dat kan eenvoudig via MyYoin. Je bepaalt zelf het bedrag vanaf 0,-euro exclusief de kosten van je belbundel. Na activatie gaat de bellimiet in op de eerste dag van de volgende maand.
Nieuwe klanten
Ben je nieuw bij Yoin en is je telefoonummer nog niet geactiveerd ? Ook dan kun je alvast een bellimiet instellen. De bellimiet start direct zodra het telefoonummer actief is. Je kun de bellimiet ook op een later moment activeren.
Goede om te weten: de bellimieten is exclusief aanvullende kosten zoals bellen naar het buitenland een betaalde informatienummers. Die worden hier dus niet in meegenomen. Ook is het bedrag van de bellimiet exclusief de manadelijkse abonnementskostenWaarschuwing per SMS en e-mail
Bij verbruik van ongeveer 80% en 100% van de limiet, ontvang je een waarschuwing per SMS en e-mail. Wanneer je 100% hebt verbruikt, wordt je uitgaande telefoonverkeer afgesloten.Aanvullen
Heb je de bellimiet bereikt? Dan is het mogelijk om je bellimiet aan te vullen voor de rest van de maand. Ga daarvoor naar MyYoin. De betaling verloopt via Bancontact. Zodra de betaling is voldaan, ontvang je een bevestiging per e-mail, je kunt meteen weer bellen en sms'en.Einde van de maand
De bellimiet vervalt aan het einde van de maand en wordt gereset op de eerste dag van de volgende maand. Eventuele belminuten en sms-berichten die je aan het einde van de maand over hebt, vervallen ook.Kosten
Er wordt 0,50€ per maand in rekening gebracht voor activatie van een nieuwe bellimiet. De limiet blijft ook van toepassing na verlenging van het abonnement. - Mobiel gebruik buitenland
Abonnement ook geldig in EU
Overal binnen de EU is je abonnement geldig. Binnen je abonnement kun je zorgeloos internetten en bellen of sms'en naar Belgische nummers. Maak je op reis binnen de EU toch kosten buiten je abonnement? Dan rekent Youfone de Belgische tarieven voor bellen en internetten. Buiten de EU zijn verbruikskosten altijd buiten je abonnement.
Wat gebeurt er als mijn abonnement opraakt in een EU-land?
Stel je hebt 20 belminuten over in je abonnement en je belt vanuit Duitsland 25 minutes naar een Belgisch telefoonummer. De 5 minuten buiten je abonnement verrekent Yoin op basis van het buitenbundeltarief. Net als in België. De datalimiet is van toepassing in de EU.
Stel een limiet in
Vermijd onverwachte hoge kosten en stel in MyYoin een limiet in voor internetten buiten de EU. Je kunt datagebruik ook helemaal uitschakelen.Tips om onverwachte kosten in het buitenland te vermijden
Wil je extra kosten buiten je abonnement in het buitenland voorkomen ? Stel in MyYoin een limiet in voor internetten buiten de EU of schakel deze optie volledig uit. Voor alle Youfone klanten staat deze optie standaard al uit. Een volledige blokkade voor verkeer buiten België is ook mogelijk.SMS-melding bij oplopende kosten in de EU
Zodra binnen de EU de datakosten buiten jouw abonnement oplopen tot 60, 50 euro, ontvang je automatisch een melding per sms. Ook wordt de verbinding geblokkeerd. Om weer te kunnen internetten volg je de instructies in het bericht. Bedenk wel dat de kosten buiten je abonnement dan natuurlijk nog verder oplopen. - Gebruiksvoorwaarden
Gesprekken worden afgerekend per seconde. Met Yoin 200 minuten/sms kan je bijvoorbeeld 120 volledig minuten bellen en 80 sms'en versturen.
De belminuten en sms'en ontvang je aan het begin van elke kalendermaand. Belminuten en sms'en zijn de hele maand geldig. Voor bellen en sms'en in, naar een vanuit het buitenland en voor het gebruik van informatienummers gelden andere tarieven. Deze kosten worden apart in rekening gebracht.
- Voorwaarden voor een normaal gebruik in het kader van een onbeperkt aanbod bij Youfone
SMS - 3.000 units/maand
Voice - 7.000 min/maand
EU roaming - 10 GBDe tariefplannen met een onbeperkt volume beogen een normaal, persoonlijk privégebruik van de diensten in het kader van een onbeperkt aanbod. Ze zijn exclusief voorbehouden voor toestellen voor mobiele diensten, elk ander gebruik is verboden. Dit normaal gebruik laat je een zeer intensief gebruik toe. Fraude (zoals commercieel gebruik, in het bijzonder voor callcenter- of simbox-doeleinden, en/of het ter beschikking stellen aan derden), oneerlijk gebruik of, meer algemeen, een gebruik dat niet in overeenstemming is met het gebruik dat mag worden verwacht van een klant die een overeenkomst afsluit, wordt niet als normaal gebruik beschouwd..
gebruik zal bijvoorbeeld in volgende gevallen als frauduleux beschouwd worden:
- u belt regelmatig meer dan 3 uur per dag en/of 7.000 minuten per maand;
- u belt regelmatig meer dan 3 uur ononderbroken en/of met gesprekken die meteen na onderbreking hervat worden;
- u verstuurt meer dan 500 sms'en per dag en/of 3.000 sms'en per maand;
In elk van deze gevallen behoudt Yoin zich het recht voor om de levering van de diensten te beperken en/of de overeenkomst op te schorten en/of te beëindigen.