Digi Mobile-30 : Onbeperkt bellen & sms + 30 GB
Tarief |
---|
14 €/maand |
Gsm Abonnement Digi Mobile-30
Onbeperkt bellen |
Onbeperkt SMS |
30 GB |
Buiten forfait 0,6€/GB |
Leuk
- NIEUW: U kunt tot 6 DIGI-mobielabonnementen nemen
- Onbeperkt bellen zelfs voor slechts €5
- Roaming in het buitenland om te bellen, sms'en, surfen op internet en oproepen of sms'jes te ontvangen, ongeacht de locatie.
- "Fair Usage Policy" is een beschermingsmaatregel tegen fraude.
Minder leuk
- Premium-nummers voor betaalde diensten (buskaartjes, parkeren...).
- Digi Mobile biedt nog geen eSIM aan.
- Geen voicemail.
Tips van onze redactie Vindt u elders een beter aanbod?
Goed om weten
- Geschatte maximum snelheid
- Download 4G
- 220 Mbps
- Download 5G
- 420 Mbps
Na gebruik van de data inbegrepen in het mobiele abonnement, wordt het extra dataverbruik in rekening gebracht aan € 0,0006/MB (of € 0,6/GB).
- Download 4G
- Duur, verlenging en opzeg
Dit contract voor de levering van je DIGI-diensten wordt afgesloten voor een periode van één maand. Als het contract aan het einde van deze contractperiode niet is opgezegd, wordt het stilzwijgend verlengd voor onbepaalde tijd. Opzeggen kan schriftelijk, op elk moment en kosteloos.
- Voor Algemene Voorwaarden, moet men verstaan als
Activatie: Actie van indienststelling voor de Diensten waarbij een Activatie noodzakelijk is.
Aansluiting: Actie van verbinding van de Klant met het distributienetwerk van DIGI.
Klant: Elke persoon die via een Contract verbonden is met DIGI of die bij DIGI een inschrijvingsaanvraag heeft ingediend.
Contract: Het geheel van rechten en plichten tussen de Klant en DIGI, zoals vermeld in volgende documenten: het/de Abonnementscontract(en) en de Algemene Voorwaarden.
Apparatuur: Apparatuur die nodig is voor de Installatie van bepaalde Diensten (DIGI Internet Box, DIGI TV Box, DIGI WiFi-Booster enz.), die door DIGI ter beschikking wordt gesteld van de Klant en die de eigendom blijven van DIGI.
Installatie: Actie die bestaat uit de eerste Installatie van alle Apparatuur bij de Klant.
Binneninstallatie: Het geheel van roerende en onroerende goederen (stopcontacten, binnenbekabeling en Eindapparatuur, ...) die toebehoren aan de Klant, die zich situeren aan de afnemerszijde van het Leveringspunt en die onmisbaar zijn voor ontvangst van de Diensten.
Optie: Aanvullende dienst op de diensten rond televisie, internet, of vaste of mobiele telefonie. Men kan hier niet op inschrijven onafhankelijk van de Hoofddienst waarmee deze verbonden is.
Leveringspunt: Interface tussen het interne systeem en het distributienetwerk van DIGI.
Netwerkaansluiting: Plaatsing van de kanalen, apparaten, Leveringspunten en accessoires die eigendom zijn van DIGI en die de Aansluiting mogelijk maken van de Binneninstallatie van de Klant en, indien van toepassing, de Installatie en Activatie van de Diensten.
Dienst: Het geheel van goederen en diensten die door DIGI overeenkomstig het Contract geleverd worden.
Website : de website https://www.digi-belgium.be. - Voornaamste diensten geleverd door DIGI
De Diensten en inhoud van DIGI zijn uitsluitend bedoeld voor persoonlijk privégebruik. De Klant erkent dat hij deze Diensten of hun inhoud niet mag delen met anderen, noch ze verspreiden of kopiëren voor derden.
Het geheel van softwaretoepassingen die DIGI ter beschikking stelt (zoals de apps MyDIGI, DIGI TV), wordt beschermd door de wetgeving met betrekking tot de intellectuele eigendom. De Klant verbindt zich ertoe om deze enkel te gebruiken op de toegestane manier en onthoudt zich ervan deze te kopiëren of te wijzigen, behalve om indien nodig een back-up te maken.
- Bescherming van computergegevens
Als gebruiker van de Internetdienst van DIGI draagt de Klant de volledige verantwoordelijkheid voor het gebruik ervan, conform de geldende wetgeving, inclusief deze met betrekking tot het auteursrecht. De Klant verbindt zich ertoe als een voorzichtig en redelijk persoon te handelen om de werking van de Dienst niet te verstoren.
DIGI kan op geen enkele manier verantwoordelijk worden gesteld voor de gevolgen die verbonden zijn met het gebruik van de Dienst, noch voor de computergegevens die verstuurd of ontvangen worden.
De Klant erkent dat DIGI geen controle heeft over deze gegevens en niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor enige schade of verlies van gegevens op zijn computersysteem, of voor schade die berokkend wordt door een derde.
- Roaming
De mobiele Dienst van DIGI maakt verbindingen mogelijk tussen zijn eigen netwerk en andere telefonienetwerken. De Klant kan vragen om deze verbindingen te beperken of op te schorten, behalve voor roamingoproepen via het netwerk van een operator die het CAMEL-protocol niet onderschreven heeft. In dat geval kan DIGI het verbruik niet in real time controleren.
In België bevatten de aanbiedingen belminuten, sms'en en mobiele data naar alle vaste en mobiele netwerken in België. Binnen de Europese Economische Ruimte (EER) zijn deze zelfde diensten geldig naar netwerken in België en de EER. De inbegrepen elementen kunnen niet overgedragen worden naar de volgende maand. Communicatie naar speciale of premiumnummers, evenals diensten van derden, kunnen extra kosten met zich meebrengen.. Communicatie vanuit België naar een bestemming buiten de EER, het gebruik van mobiel internet buiten de EER en verbindingen met niet-terrestrische netwerken worden extra gefactureerd volgens de geldende tarieven.
De landen binnen de EER zijn: Duitsland, Oostenrijk, Bulgarije, Cyprus, Kroatië, Denemarken, Spanje, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe (Franse Antillen), Frans-Guyana, Hongarije, de Åland-eilanden (Finland), Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique (Franse Antillen), Mayotte, Nederland, Polen, Portugal, Tsjechië, La Réunion, Roemenië, Verenigd Koninkrijk, Saint-Barthélemy (Franse Antillen), Sint Maarten (Franse Antillen), Slovakije, Slovenië en Zweden, evenals IJsland, Liechtenstein en Noorwegen.
In het buitenland maakt de simkaart of e-SIM automatisch verbinding met een partnernetwerk van DIGI. De Klant heeft echter de vrijheid om manueel en zonder bijkomende kosten een ander netwerk te selecteren, op voorwaarde dat DIGI een roamingakkoord heeft met deze operator. Bepaalde Diensten kunnen onbeschikbaar zijn of extra kosten met zich meebrengen in geval van verplaatsingen naar het buitenland.
Voor abonnementen die aangegaan zijn na 1 augustus 2024 worden de kosten buiten bundel van DIGI automatisch beperkt tot € 20 incl. btw. De roamingkosten worden geplafonneerd op € 60,50 incl. btw. De Klant kan deze limieten op elk moment wijzigen of verwijderen. Indien de Klant deze limieten bereikt, stuurt DIGI een waarschuwingsbericht en blokkeert het oproepen buiten bundel. DIGI kan echter niet altijd het verbruik in real time opvolgen. Het gefactureerde bedrag kan dus hoger liggen dan deze plafonds. DIGI kan de verbindingen ook beperken of opschorten in geval van onvoldoende insolvabiliteit van de Klant. Indien het maandelijkse verbruik van de mobiele Dienst driemaal hoger ligt dan het gemiddelde kan DIGI de Dienst eveneens beperken of opschorten.
DIGI verwerpt alle verantwoordelijkheid omtrent de inhoud van communicatie en berichten die de Klant verstuurt en ontvangt. De Dienst onbeperkte mobiele telefonie van DIGI is bestemd voor normaal persoonlijk privégebruik met een limiet van 6000 belminuten en 6000 sms'en per maand of 500 sms'en per dag of meer dan 250 verschillende bestemmelingen per maand. Gebruik dat deze limieten overschrijdt, wordt geblokkeerd en niet in rekening gebracht. In België en in de Europese Unie, als het inbegrepen datavolume is bereikt, zal het extra dataverbruik worden aangerekend aan 0,0006€ per MB (of 0,6€ per GB). Resterende minuten, sms'en en data worden niet overgedragen naar de volgende maand.